blogu xhelal ferizi

ketu gjeni vargje nga poeti xhelal ferizi

Ecja nëpër vuajtje

Ecja nëpër vaujtje

Ecja nëpër vuajtje

xhelal ferizi autori

Duke ecë nëpër vuajtje
e shterra nji diell
E shterra një det
Shterra sa e sa shekuj
I theva me mija shpata e teha topita
Sa e sa zjarre
I dogja
Shkrumb mbeta nga djeg,jet
Sa mëri i
I hargjova
Sa vuejtjet i pashë
Sa të kqijat i pshtyva
Sa hilet i përbuza
Sa lakmitë i ndrydha
Sa etjet,nuk i shuajta
sa mitet,në jetë i besova
Sa her me qiell bërtita
sa her u zhgenjeva
Sa rrëmbyeshëm u turra
Sa her deshta të pëlcas
Sa shum
Fjalë gjeta
Që nuk i njihja ma parë
Sa shum korra e mbjella ,
nëpër arat e vuajtjes
me lot kala ndërtova
sa ferret mi mbollen danajt pansllav
sa dhurata druri pranova
sa kupat me rrrena i kam pi
sa shum ,copa shpirti sarhoshve u dhurova
sa shum dhimbje pat fjala dashuri
dhe si shpërblim
i ksaj përmbledhje
jam loja pa kufi
sa her u ndjeva i pavlefshëm
sa gurë rrokullisa t’ sizifit
nëpër bjeshkët që fund nuk kan
sa her më ka qa zemra
sa her mora helmin e përjetshem
mbretrija ime helmatore
ne secilen rrudhë balli
nga nji shekull mundim
kush je ti kush je
o vuajtje
kur do te jeshë fundi im
un eca andej
ku gurë më gur ë megjë më megjë ësht e imja
vuajtja
vetëm këtu askush nuk më përzihet
mbretri se jo mahi
oborrr mbretrorë i sigurt
rojtarë ,shërbtor loti
që nuk ik nka koha
shekulli
muaj as moti
djeg,je katran i valë
gjamët e shpirtit
vetëm vrasja e sajë
mund të mi ndalë
kjo nuk paska kurfar feje
djegjet i paska flakë në deje
valët e ferrit mbi tokë
përvlimin me pelim me vnerë
pelimi me flakë ferri
me busolla ,shigjatash barbare
vrastare tradhtare tinzare
të pabesa
që me hutojnë
me një komb ,në miljarda mikrondarje,
me shtizat e pendimit në zemer të ngulura
me kuroren e skuqur mbi kokë
me shpresen e ardhmërisë zero
qfar numrash fati në kët zarë
numrate fatit tim vaujtje kurbet ndjekje zhgënjim varfanjarë
me lloto ferri në duar
gjithmonë pa atdhe
gjithmonë i përbuzur i përvluar
gjithmonë pas shpine i tradhtuar
nga shekulli i satanit mizorë
dhe dihet kush tjeter
per veq un fajtorë
e tash
po eci pazarit te hileve
loti askund nuk po me shitet
mëshirë në treg ma nuk ka
askush nuk shet as nuk blen
u shterr edhe ky lum
me ble ka vetem kozmetikë lustra
zgerdheshje parfum
por lëng dardhe
ilaq për mirsie pr zemren nuk ka
duart prej qielli po i mbajë
dhe kur opyes psehet
as vet nga njiher
nuk e di
pse
përse psehja ësht shkak që qajë
deri sot vetëm dhurata danajsh kokrriz e breshër
tjetër nuk erdh në bereqetin tim të djegur
mik as kumarë nuk paska
ne treg po shiten vetem interesat
feja qenka opium
drejtsia ne pus
udha lak
e dija për varfanjak
fati qenka sarhosh
se te sarhosht po rrin
atje gjenë konak
vuajtja pervidhet zvarranike
e hyn drejt ne zemer e gjak
bashk me kurvat me maska
sa shum sa shum o shekull
si mund ti mbash kto egjra ne arrat tua
ti nuk do te kesh bereqet
bëhu faktorë o shekull
më herr nga fatet e kqia
më qit në binarë
mandej unte herri nga e liga e tradhtija
te gjej të mirë njerz e shqiptarë
un dhe ti pastaj bëheminjë kah dashuria
bëhemi miq e kumarë
vuajtjen e fatin e zi e shkrumooft perendija
mos qoft ne asnji prezenc as ne orbita as planetarë

Un që po shkruaj
Un qe po ju tregoj isha i biri i vuejtjes
Dhe jam i biri i VUAJTJES

emri im esht vuaj
pyetja ime pse të vuaj
e kaluara ime vuajtja
shekujt ,që kan vuajt
të bijt e shekujve
ndoshta nuk nuk do te vuejn
në at botë
por nëkët botë isha si farë
i parë
në europ në ballkan
ilir arbër shqiptarë
po lutem që tash
që të mos takohem me vuajtjen
as njëher
në asnji llëmsh galaktik planetarë
as në tokë as ne dhe as ne drit as ne terr
as ne ket bot as ne at bot në ferr
nuk dua ma ta pi
mjaft
si ta quaj ket gjithsi
vuajtje.
që psehen nga psehja nuk ja di

autori xhelal ferizi

lirik është në linjë   Redakto/Fshi Mesazhet Përgjigju Me Kuotë Përgjigjuni shpejt këtij mesazhi

Përgjigju

3 Prill, 2008 - Posted by | 1

Ende pa komente.

Lini një koment